Ontdek het Verhaal van Anne Merel bij Tools4ever
Bij Tools4ever waarderen we de inzet en groei van onze medewerkers. Vandaag willen we een speciaal verhaal delen over Anne Merel, een toegewijde medewerker die al meer dan vier jaar een belangrijk deel uitmaakt van ons team.
De Start bij Tools4ever
Anne Merel begon haar reis bij Tools4ever op een bijzondere manier. Ze werd via LinkedIn benaderd voor een functie als receptioniste, maar al snel kreeg ze een aanbod om als recruiter te beginnen. Dit heeft ze een jaar lang gedaan, waarbij ze ook alle facilitaire zaken rondom Tools4ever op zich nam. Anne Merel had haar opleiding Facilitair Management HBO aan de Hogeschool Utrecht afgerond, wat haar goed voorbereidde op de diverse taken die ze bij Tools4ever zou uitvoeren.
Samen met Esmée, die net een maand eerder bij Tools4ever werkte als Recruiter, pakte Anne Merel alle recruitmenttaken op. Esmée combineerde haar rol met marketingtaken, terwijl Anne Merel de facilitaire zaken bleef beheren. Na een jaar besloten beide dames zich volledig te focussen op één taak: Anne Merel werd volledig Facilitair medewerker en Esmée ging verder met de marketing. In hun plaats kwam Teun het recruitmentteam versterken. Anne Merel kijkt leerzaam terug op haar tijd als recruiter. “Ik heb veel geleerd van recruitment,” zegt ze. “Ik was nooit iemand die graag telefoneerde of gesprekken voerde, maar in deze rol heb ik leren communiceren, ondernemen, initiatief nemen en nog socialer te zijn.” Ze waardeert de flexibiliteit binnen Tools4ever, waar medewerkers de kans krijgen om verschillende kanten op te gaan.
Evenementen en Activiteiten
Samen met Esmée organiseert Anne Merel diverse evenementen voor het Tools4ever team. Ze zorgen voor een goede balans tussen sportactiviteiten, interactieve spelletjes en gezellige borrels. Wintersport is een traditie geworden die ze in een nieuw jasje proberen te steken. Aan het begin of einde van de zomer organiseren ze altijd een BBQ en er zijn ook fietsuitjes naar bijvoorbeeld de Dolomieten en Alpe d’Huez, die ze twee jaar op rij hebben georganiseerd. Een van de hoogtepunten van Anne Merel’s tijd bij Tools4ever was de mogelijkheid om tijdens de coronaperiode vanuit het buitenland te werken. “Ik heb twee keer de kans gehad om te werken vanuit Oostenrijk,” vertelt ze. “De eerste keer huurden we een groot chalet voor drie weken, waar we van half 8 tot 4 werkten en daarna de bergen in gingen. Het jaar daarop verbleven we in een hotel met een groep van 25 tot 30 mensen. Ook de jubileumreis, waarbij we met 100 collega’s en hun partners naar IJsland vlogen, was onvergetelijk.”
Een Kijkje in de Toekomst
Momenteel werkt Anne Merel aan de nieuwe kantoorinrichting, wat ze als een nieuwe uitdaging en een kans ziet om haar stempel te drukken. “Ik zit goed op mijn plek en ben nu ook bezig met de nieuwe kantoorinrichting, wat ik heel leuk vind om daar een steentje aan bij te dragen. Een eigen stijl creëren voor het kantoor,” zegt ze enthousiast. Daarnaast heeft Anne Merel ook een nieuw terras voor ons geregeld, waardoor we nu dankzij haar van al onze borrels kunnen genieten in het heerlijke zomerweer. Anne Merel kijkt uit naar de toekomst bij Tools4ever en de volgende hoogtepunten die ze met haar collega’s zal beleven. Of het nu gaat om evenementen, de dagelijkse werkzaamheden of nieuwe projecten, ze blijft met enthousiasme en toewijding bijdragen aan het succes van Tools4ever. Bij Tools4ever geloven we in de kracht van ons team en de groei van onze medewerkers. Anne Merel’s verhaal is een inspirerend voorbeeld van hoe diversiteit, flexibiliteit en persoonlijke ontwikkeling centraal staan in onze bedrijfscultuur.