Uw Identity Management-strategie: wat staat er op het menu? - Identity Management | Tools4ever
Uw Identity Management-strategie: wat staat er op het menu?

Uw Identity Management-strategie: wat staat er op het menu?

Door: Tjeerd Seinen

Identity Management projecten hebben de reputatie langdurig, kostbaar en technisch complex te zijn. Wat zegt u ervan als u van de voordelen van een Identity Management-strategie kunt genieten zonder gedoe en de overhead die normaal gepaard gaat met technisch complexe projecten? En dat binnen de grenzen van uw budget?

Dankzij honderden Identity Management projecten die zijn uitgevoerd door de technische consultants, is Tools4ever in staat om een aantal Identity Management best practices op te stellen, die erop gericht zijn maximaal resultaat te halen uit een minimale inspanning.

Eén van die best practices is de ontwikkeling van het Identity Management Maturity Model. Een andere best practice is het Identity Management à la carte menu, waaruit blijkt dat Tools4ever de capaciteit heeft om zowel point solutions als een geïntegreerde Identity Management oplossing te kunnen leveren.

Hier vindt u de menukaart van het Identity Management à la carte menu. (De geschatte implementatietijd verwijst naar een middelgrote organisatie met ongeveer 2000 gebruikers):

  • Delegatie van het beheer van alle gebruikersaccounts en hun resources (2 dagen);
  • Synchronisatie met HR-systeem (2 dagen);
  • Identity Management Self Service Portal en Workflow Management (5 dagen);
  • Web portal voor de auditing en het beheren van NTFS-rechten of groepen (2 dagen);
  • Self Service Password Management (1-3 dagen);
  • Wachtwoord synchronisatie (1 dag).

Welke gerechten neemt u?

Bezoek tools4ever.nl voor meer informatie over onze oplossingen en hoe deze kunnen helpen om uw Identity Management doelstelling te behalen.

Tjeerd Seinen

Geschreven door:
Tjeerd Seinen

Tjeerd Seinen is Identity Management Expert & co-founder van Tools4ever. Hij beschikt over zowel een technische als commerciële achtergrond en is daardoor in staat om kansen in de markt om te zetten in functionaliteiten voor producten en consultancy diensten.

Anderen bekeken ook

Wie is het? Telefonisch identificeren van inbound bellers

Wie is het? Telefonisch identificeren van inbound bellers

24 mei 2012

Introduceer sterke wachtwoorden in 3 eenvoudige stappen

Introduceer sterke wachtwoorden in 3 eenvoudige stappen

08 maart 2012

Single Sign On en wachtwoordsynchronisatie: een krachtige combinatie

Single Sign On en wachtwoordsynchronisatie: een krachtige combinatie

23 november 2011

What’s in a password?

What’s in a password?

22 augustus 2011

IAM: Goliath versus David

IAM: Goliath versus David

03 augustus 2011