Kunnen we je van dienst zijn?
Tools4ever support biedt je hulp bij vragen rondom Identity management, Access Governance, Single Sign On, Self Service Password Reset en meer. We ondersteunen jou en jouw organisatie bij vraagstukken, storingen en uitdagingen. Tools4ever support heeft ervaren en gekwalificeerde medewerkers om je bij iedere uitdaging bij te staan.
Heb je een vraag of een storing? Dan kan je dit via onze SelfServiceDesk aan ons kenbaar maken, we helpen je graag verder. Ben je op zoek naar een download of wil je upgraden naar een nieuwe versie? Links kan je onder aan deze pagina vinden, houdt voor upgrades een geldige licentiecode bij de hand.
Je kunt Tools4ever Support bereiken op de volgende manier:
- Nieuwe melding openen en meldingen beheren via de SelfServiceDesk. Heb je nog geen account op de SelfServiceDesk volg de handleiding.
- Bij urgente en productie verstorende meldingen kan je (ook) telefonisch contact opnemen via nummer +31 (0) 35 54 83 280.
Support op afstand
Tools4ever biedt support op afstand. Via TeamViewer QuickSupport kan je eenvoudig zelf een remote connectie met ons opzetten. Onze supportafdeling kan hiermee verbinden en je direct ondersteunen bij jouw vraag.
Download Tools4ever TeamViewer QuickSupportOnderhoudscontract
Wanneer je een onderhoudscontract afsluit op de aangeschafte software kan je bij problemen rekenen op Nederlandstalig technisch support en beschik je daarnaast altijd over de laatste versie van de software. Het onderhoudscontract biedt support op de werking van het product zelf, maar ook op de configuratie van het product in het netwerk.
DownloadsUpgradeRelease NotesHelloID Trainingen
Lange en kostbare opleidingstrajecten voor het implementeren van Identity Management systemen zijn verleden tijd. Alle trainingen van Tools4ever zijn en blijven gratis. Het maakt niet uit of je wel of niet klant bent van Tools4ever. Gratis betekent overigens niet dat de trainingen van een matig niveau zijn. Deelnemers geven de trainingen gemiddeld een 8.3. Meer over de trainingen van Tools4ever kan je hier vinden.
End-of-Life Informatie
Producten en oplossingen bereiken op een gegeven moment hun End-of-Life-status. Dat betekent dat er voor deze producten op termijn geen verdere updates of ondersteuning meer beschikbaar zijn. Wil je weten welke producten dit betreft of wanneer de End-of-Life-datum in gaat? Bezoek dan onze End-of-Life pagina voor een actueel overzicht en aanvullende informatie.